Självständighet var det Carro, självständighet


(Nej jag ska inte bli en sån bloggerska som nämner sin pojkvän i vartena inlägg, men ni får ha tålamod nu). Det var ett tag sen, men inte mycket har förändrats. Förutom att jag har übermycket skolarbete.. som jag måste ta tag i ikväll. Har nämligen tre prov och en inlämning nu och diverse läxor att göra den här veckan. Dessutom ska jag genomlida den utan min älskade och saknade Ibbe. Som lämnat mig för inget annat än Stockholm. Men sålänge nån av oss två har kul så. Han är tillbaks om några dagar, så jag slipper vara så kärlekskrank allt för länge. Men saknaden är enorm.. egentligen borde jag kunna fokusera mer. Men det går inte när ens andra halva är borta. Men nu ska vi sluta prata om min pojkvän, nån avundsjuk bloggläsare i Stockholm kan ju försöka sno honom. Ha ha ha. :)

Så nu ska man andas ut lite, ta't lugnt. Efter en lång och jobbig dag. Som ska bli längre. Men med en sockerkaka som snart ska in i ugnen, ett långt bad som ska tas och förhoppningsvis ett par sms eller flera från den jag älskar, så ska jag nog överleva detta med.

OBS! Nu tycker jag vi ska skryta lite till bara för det. Jag springer nu varje helg, varje lördag & söndag. Tidigt på morgonen. Och igår så hände nåt speciellt, jag kunde springa ett helt varv kring parken utan att stanna. (Vilket är ett enormt framsteg). Jag gjorde samma sak och lite till idag. Älska framsteg, älska kondition. Snart kör vi hardcore.

Men ni förstår, sockerkakan förtjänas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0