YES, nu ska hon gå.

I brist på annat, och eftersom att jag snart somnar här på biblioteket, fast det är rätt omöjligt egentligen. Med tanke på tjejen som sitter bakom mig som har världens jobbigaste röst, och dessutom bossar runt den hon nu pratar i telefon med. Jag antar att hon går nån sorts mediautbildning på högskolan, eftersom hon snackar film och scener (bla att filma en tjej som städar, kul!) och hon ser.. gammal ut. Besserwisser, fast på helt fel sätt, ush </3 Kan alltså inte fokusera, har fått gjort en sak. Alltid nåt. Men då kör vi en blogglista sålänge, i brist på annat.

När vaknade du i morse?
Svar:
06.45, en kvart innan jag ställde klockan alltså.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
”WOHO en hel kvart till att sova, wawiwa"

Ringde du någon i morse, i så fall vem och vad sa ni?
Svar:
Jag ringer aldrig nån, så nej.

Vilket humör är du på?
Svar:
Kunde varit bättre, mycket bättre.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Leggings, linne och hoodtröja. Comfy ♥

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Det var isåfall mitt bibliotekskort, HAHA. Då kan ni även gissa att jag inte köpte något.

Vilken var den första hemsidan du gick in på, på internet?
Svar:
Hmm.. sen evigheters evigheter? Det kan nog ha varit något töntigt som svt.se eller liknande.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska plugga lite, förhoppningsvis. Slappa, och kolla klart säsong 6 utav SATC. Sista säsongen ;(

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Mina naglar.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Ett bord, eller om jag anstränger mig så sparkar jag till mannen som sitter snett framför mig. Men det ska vi nog undvika att prova. :)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag skulle fråga den ultimata frågan. Vad är svaret på alla frågor? HA.

Blörgh. Lika trött fortfarande, vafan gör jag här tänker jag nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0