Vad som händer under tiden jag inte bloggar


Vi överkonsumerar cola i skolan.



Vi byter jackor med varann.


Våra datorer faller ihop - en efter en.


Vi äter onyttigt


Sen äter vi nåt ännu onyttigare till efterrätt


Vet inte hur mycket man ser, men det här är inte snö utan hagel som kom från ingenstans. Den dagen upplevde vi alla årstider under en och samma dag.

Påtal om.. ingenting. Är jag uppe för tidigt (vaknade automatiskt, som vanligt). Jag har alltså överdrivet mycket tid kvar nu tills jag en kan börja fundera på att börja göra mig iordning. Eller, iordning och iordning. Är ledig idag, studiedag. Men ska ändå upp till stan och gå på träning som skolan erbjuder. Bodypump står på schemat, och jag är rädd. HAHA, rädd för att misslyckas (vilket jag kommer) och rädd för den kommande träningsvärken. Men det gäller att prova nya saker, meningen "du klarar det, det kommer bli kul" går runt som ett mantra i huvudet. Kanske gör nåt framsteg med att tro på det själv snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0