Shattered


Amatöraktiga mobilbilder ♥ Nej men det är nån bild iallafall, jag arbetar bättre under press än vad jag visste. Jag insåg att jag bara hade lite nagellacksborttagning kvar. Att använda rent aceton, jag dödar mig hellre. Så det var antingen att gå och handla eller chansa på att det löste sig ändå. Vilket det gjorde som man ser ovan. Graffitistyle. Klarade sig på första försöket.

Det är lite för tidigt för nagelsnack, eller något snack överhuvudtaget. Men jag räknade lite fel på tiden så nu inser jag att jag har över en timme att göra av med innan jag ska röra mig mot skolan. Fast att jag egentligen är helt ledig idag (och ja, idag är jag ledig, inte "ledig"). Jag ska utnyttja matkortet och göra en kompis lite sällskap. Mat motiverar till allt, det vet vi alla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0