[Sätt in din rubrik här]


Veckans roligaste, lätt. På en måndag dessutom. Kvittot kommer ifrån en av Sveriges största matkedjor. Subway då alltså, och de kan inte få till en avslutningsfras rätt? Ni anar inte hur kul det här var, efter att ha druckit.. oops. Höll på att skriva en halvliter läsk där, men det stämmer inte, HA! Jag tog apelsinjuice istället, kände mig nyttig tills jag såg att det stod att det innehöll 40% socker det med. Men fruktsocker räknas kanske inte?

Jag tog ledigt idag, från en lektion, men ändå. Känns som det behövs. Det enda jag ska göra idag är att gå ut och handla lite godis att ha som pluggsnacks. Få lite saker gjorda hemma hellre än att sitta i skolan på en onödig mattelektion.

Om ni vill veta vad jag inte ska göra idag så är det att röra mig för mycket i lägenheten utanför mitt rum. Min syrra kräktes imorse, och jag är sjukt rädd för att bli sjuk. (Sjukt rädd för att bli sjuk, haha. Här har vi varierad svenska). Gör vad som helst, förutom att bli sjuk i influensa.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0