Lista - 5

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: Kunde varit bättre, men också sämre. Men som T.I säger "It's not the matter of finding happiness in what you can have, it's in what you already have" och isåfall - yes. Jag är lycklig. :)
3. Är du uttråkad?: Nej
4. Är du ledsen?: Ja, ganska. Skiftar.
5. Är du italienare?: Kanske, nånstans bak i tiden?
6. Är du cool?: Svensk som man är så hatar jag att skryta, men jag kan väl ha mina stunder.
7. Är du från Irland?: Nopes.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Har aldrig varit det, sambos. :)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej, men vid första leendet möjligen.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ge mig en tjej vid min ålder på snart 17 år som inte blivit sårad, och ställ henne framför mig, så jag vet att hon ljuger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Natt? Prova dag och natt och alla klockslag så närmar du dig. Men som krasst svar: Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej, om inte på kinden räknas.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Då är den väl inte hemlig om man vet det?
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Nej, planerar inte det iallafall.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner, som man har nu. :)
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola! Kör aldrig på plagiat.
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Natt
9. Msn eller mobil?: Msn

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ja
2. Brutit nåt?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, massor.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men ska!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Säkerligen.
6. Ätit en hel tårta?: Nej men detta ska säkerligen också göras :)
7. Gjort bort dig offentligt?: Säkert, bara att jag förträngt det.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej, jag har nog haft tid att komma över pojken ifrån dagis. HAHA :D
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Har bara haft ett.. som lever ännu.. så vi får se.
10. Velat försvinna?: Massa gånger, just nu tillomed.
SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Pappa
2. Telefonsamtalet du fick: Pappa
3. Personen du var med: Nada
4. Roligaste grejen som hänt: Idag? Nada.
5. Personen du smsade: Nada
6. Personen du tänkte på: Nada (HAHA detta är läskigt).
7. Du skrev till på myspace: Ingen, nånsin.
8. Du kommenterade: Killen som tyckte om jeans när jag var ute nyss. (Så konstig mening, men är så trött).
9. Du tillbringade natten med: Mig själv, i en stor säng, där jag kan röra mig fritt själv. Ensam är stark ♥
10. Du kramade: Med risk för att låta stalkeraktig, Nada.

Kommentarer
Postat av: nada

HAHAHAHAH först märker jag att du börjar lyssna på TI o sen står mitt namn flera gånger ,, hmm vad är det som händer Hahaha

2011-03-18 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0