I'm gonna run like im indestructible


Ser ut som att jag står i en väldigt skum pose, men det kändes inte så när bilden togs. Den togs ju snabbt, för att även om klockan var runt 9 på dagen, så kanske nån ändå kunde gå förbi och tänka.. något. Men det är ett bevis iallafall! I drygt en timme var jag ute och powerwalkade och sprang, hälsade på världens finaste hund (kanske är mer hundmänniska än jag vill erkänna). Efter det när jag kom hem satt jag och pluggade av och till i 2 timmar. Men räcker ändå inte nog för det vi har i veckan.. men alltid något. Väldigt bra gjort av mig dessutom just nu med tanke på hela den här perioden. Men helvetesveckan ska genomlidas och I will survive! Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0