De dagar då man är glad att man hamnade där man hamnade


Nog för det är vecka 12 nu, och planeringen inte följdes. Men alltid ett försök. Sitter kvar i skolan, pluggar revolutioner och frihetstid och allt möjligt. Stort historieprov imorgon, vet inte hur många timmar jag suttit med det här nu. Känner att jag snart får ge mig hemåt, promenera hem och få frisk luft till hjärnan och låta kunskaperna (förhoppningsvis) sjunka in lite till innan jag repeterar innan jag sover och hoppas att allt fastnar under natten. Just nu är jag glad för att jag valde natur, längtar tillomed tills nästa kemitema, man slipper tänka fullt lika mycket. Om en vecka klagar jag på kemin, men nu iallafall.

Men först, frisk luft, hem och mat. Come to mama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0