Thumbs up!


Huff, det är 24 grader ute. Schtekareväder alltså, och det har jag tagit fasta på de senaste två dagarna. Varit ute i rent solljus för en gångs skull (och inte inväntat kvällen). Igår låg jag i viloläge under solens strålar i hela 4 timmar. Dock med shorts och tröja (vill ju inte bränna axlarna), och blev riktigt brun! Säger vi.. ha. ha. ha. Men snacks i stora mängder har intagits iallafall. Välförtjänt, och ska snart iväg och inhandla mer. Jag ska nämligen ut på gården med syrran och ligga där och kolla någon film (dock i skuggan) samtidigt som jag ska försöka plugga naturkunskap. Men jag måste, jag måste. Endast 7 riktiga skoldagar kvar, sen sommarlov!

Men nu först, duschen. Efter en springtur ute i 24 grader kan ni tänka er hur man ser ut, och luktar. Mums, någon som vill ha en kram?

Ps: Dagens störigaste, mina myggbett som vägrar försvinna. Snart en vecka har gått, och de är röda och irriterande fortfarande. "De går över fortare om man inte kliar" Pfft, lättare sagt än gjort det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej!



Tycker väldigt mycket om din blogg! Den är rolig att läsa, men du har slutat lägga upp något på rätt så länge, vilket gör oss - mig ledsen. just nu har jag en blogg-läsar-period! Hoppas att vi får höra från dig snart.

Lööv

-M

2012-02-26 @ 14:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0