XOXO - Gossip Girl


Grrr..

Är hemma, tidigt. Åt lunch för en stund sen, thaimat. Sen började man må illa, nästan skaka och allt snurrade. Ush.. gick in på en toalett och trodde jag skulle spy. Men det hjälpte att sitta still, dricka vatten och försöka samla sig för att orka ta sig hem. Var rädd att jag fått influensan, antingen det eller så tål jag inte thaimat överhuvudtaget (samma illamående har hänt innan när jag ätit thai). Så, jag ska lägga mig och vila (äh vem försöker jag lura, ligger redan bekvämt nerbäddad) och dricka vatten, och slumra till ett nytt avsnitt av Gossip Girl (Därav bilden på Ed Westwick, den rösten går inte av för hackor..) Wish me health!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0