What's run is run


HELL YES! I did it! Jag var ute och sprang,ungefär 40 minuter tog allt som allt. Uppvärmning, powerwalk och joggning tillsammans (+ nedvarvning och stretching förutom det). HELL YEEEEEAH. Awezume.

Trodde jag inte om mig själv faktiskt, men efter ett tag bara flög man fram. Känns jäkligt skönt att röra på sig, pusha kroppen lite extra. Går ju en halvmil om dan nu minst, och har blivit piggare och friskare utav det. Men vill ändå köra mer hardcore några gånger i veckan. Ta tiden, slå den tiden osv. Dock är det fortfarande is kvar ute lite varstans som man får akta sig för, men sålänge inte nån snö kommer tillbaks så blir det ju bara bättre och bättre. Kallt var det, men med dubbla leggings och en kofta räcker, det blir ju en extra motivering att springa dig varm, hehe. Tänkte göra fredagar och söndagar till mina springdagar, slutar ju alltid tidigt på fredagar och söndagar.. bra uppladdning inför veckan. Slippa söndagsångest, för fan vilken känsla det är att gå ut och springa.
Är ni lika stolt som jag är? Ni borde vara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0