We shall overcome


För er som har lite sämre syn.. hehe "Du är positiv, generös och öppen och det kommer att löna sig" I'll just have to take your word for it then, hehe. Att en slumpgenererad mening av en applikation på facebook kan träffa så rätt och så perfekt i tiden.

Nu ska jag iallafall snart sova, naglarna, hur gick det med dem? Jo nu har vi en hel hand klar, men tre fingrar kvar på vänstra handen. Huff, det blir morgondagens utmaning. Men innan jag går och lägger mig ska jag skriva lite fina visdomsord. Nej, jag är ingen psykopat. Jag p r a t a r inte med mig själv, jag skriver till mig själv. En h e l t annan femma. Nej men det finns ju vissa saker ingen annan än en själv ska få veta, men det är svårt att förstå det när det bara snurrar i huvudet. Hjärtat & hjärnan säger helt olika saker etc. När du får ner det på papper, blir det enklare på något vis.. den bästa medicinen mot den här känslan jag har just nu, som jag inte riktigt kan förklara, är att gå ut och springa en runda. Då fokuserar man inte på nåt annat, eller efteråt, så spelar det ingen roll. För det känns som att det är du och din kropp mot världen, och det är ju så det är.

"Search for yourself, by yourself. Do not allow others to make the path for you. It is your road, and yours alone. Others may walk it with you, but no one can walk it for you"

Men, jag kan ju inte gå ut och springa nu. So.. I guess it's just you and me paper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0