Välkommen, till mitt nya liv


(Psst, vet att jag har världens finaste skrivbordsunderlag, mobbas inte).

Första dagen på nya året, och vad är mina planer? Läsa. Läsa i en bok jag själv inte valt, läsa i en bok som jag faktiskt inte rent bokstavligen måste läsa just precis, just nu. (Jag tänker på något med den meningen, just precis just nu, en reklam kanske? Help me!)

Iallafall, det är en uppgift i engelskan. Surprise surprise, vi ska ha läst ut den tills i slutet av januari, men så kommer meningen "Men det är ju bra ifall ni har några timmar att läsa i den på lovet" och så har boken legat där, på skrivbordet nu i två veckor och gett mig ångest. Så, nu jävlar. Ska läsa 4 kapitel, som ni ser har jag lagt postit's markeringar där jag ska sluta/börja. Jag är så organiserad ♥ Ibland, iallafall. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0