Söndag - Keep out


Nu sitter säkerligen 99,9% av människorna och har grym söndagsångest, jag? Inte då. Trixet är att göra söndagen till något att längta efter, i mitt fall är det en spa/hälsodag. Träning, långt bad med ljus, ansiktsmask, kroppscrub, hallonluktande bodylotion, nagelfixande, lägga fram outfits för veckan osv. Söndagar är min dag helt enkelt, när jag laddar upp inför veckan och rensar bort det som varit. Jag stänger in mig på söndagar kan man säga, går inte ut, chillar till max och vill bli lämnad ifred. Blir ying & yang med kropp och själ, hähä.

Har inte fått gjort så mycket än, bara träning. Men dagen är ju ung.. väntar på att mamma ska komma hem, och ha handlat nödvändigheter till ansiktsmasken. Det måste ju ändå vara mörkt ute när man ska bada, get in the mood osv. Beauty here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0