Pumpin' up the jam


Woops, hade kasat lite väl mycket på ena skon efter jag tränat. 200 hopp blev det idag, alltså dubbelt så mycket, jag som satsade på 125, hähähä. *Stolt*

Älskar den känslan efter man tränat, kryper lite i musklerna, man känner sig skönt trött och seg i kroppen men pigg i huvudet. Men ska man verkligen öka med 100/dag? Kan inte det bli lite mycket? Slita på benen och lederna kanske? Fast, sålänge jag får upp flåset och blir svettig så är jag nöjd. Vi gör ju framsteg här, igår kunde jag bara göra ca 15 irad, idag körde jag 30 på raken. Men men, nu har jag precis duschat iallafall, nu väntar jag på att syrran ska masa sig ner till affären och köpa ny mjölk och sen sticka iväg. Skönt, jag får lite ensamtid hemma för en gångs skull nu under lovet, ska göra massa toasts, ett enormt glas med oboy och sitta och titta på nya avsnittet av Desperate Housewifes. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0