Oh dear mama, I sold my soul to the devil


(Äntligen går det att ladda upp bilder.. försökt i en timme nu).


Det känns nästan som jag sålt min själ till djävulen, tidigare satt jag och gjorde läxor. Säger vi, istället satt jag och tittade på Peter08's patetiska videobloggar. Nu senast en om att lackleggings var opraktiskt för tjejer ute på krogen, för det är svårt att få av sen när de ska i säng. För - har man såna leggings på sig, vill man tydligen ha ligg? Jo, hej på dig med. Patetisk kille som tror han är något, bara för han råkar få ligg då och då så tror han sig veta allt. Det är inte svårt att få tjejer i säng vännen min, det är svårare att behålla de riktiga. För så bra och så snygg som du tror att du är, är du defenitivt inte. Sorry för att säga det till dig..
(Dagens galla spydd, nu vidare till annat).

Nu har jag varit effektiv 2 dagar i rad, med läxor. Matten kvar som ska kollas igenom innan jag sover och eventuellt läsa lite då också. Hade helt glömt hur mysigt det var att läsa innan man sover, bygga upp värmen under täcket och koppla bort ens eget liv för ett tag och ja, varva ner.

Kollade lite på statistiken nyss, och blev chockad av det jag såg. Att ni är härinne och läser! Jesus christ, kanske borde ta tag i bloggen då, fixa en snäppet finare design och presentation (blir svårt att slå den från förra bloggen, epic). Men ska försöka.. snart. Snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0