Min älskade intresseklubb


Nagelgudarna är inte med mig idag, det är något som är säkert. Jag köpte ett nytt nagellack idag, som alltid, varje vecka ska jag ha en ny färg. (Vilket betyder att jag inbringar Depend ungefär 1500kr/året, men det är det lätt värt), Idag kände jag för babyrosa, hade jag aldrig trott, men sagt och gjort och väl hemma satte jag igång med det här experimentet som det alltid är. Men det har flytit på relativt bra alltid, men idag.. ja. Vi har ju tio fingrar, alltså tio naglar. Just nu har jag 5 naglar som är perfekta (♥) och 3 som jag skulle kunna bryta av i ren frustration, och två som jag inte ens försökt mig på.

Jag som skulle få så mycket gjort idag, gjort en fin to-do lista och allt. Jag har dock tränat, städat mitt rum hyfsat, och hängt upp kläder för veckan. Alltid något, och klockan är ändå bara 19. Jag ska försöka få något gjort med min religionsuppgift, kanske köra en fin ansiktsmask eftersom jag är nybadad och fräsch. Ni förstår, försöka kompensera för den här skönhetskatastrofen med naglarna. Tur att jag satte igång idag, så jag har på mig hela dan imorgon också att fixa det så det blir fint och prydligt tills veckan. Men som en sann perfektionist vill jag inte gå och lägga mig med halvdana naglar..

Om ni vill ha något mer att anteckna kan jag berätta att jag också varit en runda och letat efter skor. Converse för att va mer precis, åh. Sneakers. S N E A K E R S. ♥ Men jag kom hem tomhänt, just för min beslutsångest.

"Vita? Nej, det har alla"
"Röda? Haft två par redan"
"Svarta? För tråkigt"
"Lila/Rosa, är du dum eller?"

Mitt i allt kommer jag på, BRUNA! Bruna ska jag ha, gud va fint. Men, såklart hade dem inte några bruna inne. Buhu, men jag får fundera vidare lite.. visar er resultatet när jag väl köpt några. Nu kan jag iallafall sätta check på "Blogga" i min to-do list :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0