Lektion i hur man förstör låtar


Taio Cruz – Dynamite

I throw my hands up in the air sometimes
Saying AYO
Gotta let go
I wanna celebrate and live my life
Saying AYO


Först och främst, mycket googlande för det lilla. Bilden, länken på spotify och så lyricsen, hehe. Men iallafall, ville lyssna på Dynamite. Powermusik eftersom jag ska ut imorrn igen och träna. Men iallafall, låten. Ush, hemskt egentligen. En bra låt som förstörs, hur? Man tar en danskurs. Eller ja, en prov danslektion. Mer än så blev det inte för mig och Hamdi.. hehe. Förståeligt egentligen. Hamdi har sina moves, hon har det i blodet. Men svensk som jag är, så är att släppa loss inför andra inte vår expertis, det vet väl alla? Då körde vi alltså en kort koegrafi till Dynamite, väldigt gangstah lik. Jag ville dö mest under hela tiden, räknade minutrarna tills det var slut HAHA. Så nu när jag hör låten hör jag bara massa takter, och dansstegen känns i kroppen.

Intresseklubben antecknar, viktigt för er att veta detta kände jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0