Kärlek


Jag hoppas innerligt från mitt hjärta att ni nångång känt känslan som jag känner nu, att ni känner att ni inte har något problem i världen, alla dina tvivel och bekymmer är borta och världen ligger för dina fötter.

För så känner jag just nu.

Att de som är nära mig, mina kärringar, andra nära, som jag skulle hugga av min högra arm om det så behövdes för, och som jag inte tvivlar en sekund på att de skulle göra samma sak. Nada.. som jag nu varit ute med. Går inte med ord att beskriva hur bra hon är. Hon lyssnar, får mig att skratta, har varit med om samma saker, men vet ändå så mycket mer än mig och leder mig in på rätt väg. Jag var påväg åt heeelt fel håll insåg jag nu när jag träffade henne, men hon intalade mig att göra rätt saker. De här sakerna ska göras, och det kommer kännas så bra. Stå upp för mig själv, och äntligen ta vara på min chans. Det förflutna är det förflutna.

Älskar dig Nada ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0