Igår, just nu, och senare


Yesh, man måste sätta ägarstämpel på allt nuförtiden.

Huff, uppe tidigt. Mitt eget fel egentligen, sa till la familia igår att inte väcka mig, eftersom jag "börjar sent" (hejjagskaskippaskolaneftersomjagbaraharenlektion). "Hur dags börjar du då?" "11" Pappa var tvungen att väcka mig absolut tvungen och fråga ifall jag hade pengar kvar på busskortet, som inte existerar för övrigt (a) Men jaja.. what's done is done.

JUSTE. Skulle ju berätta igår, vad jag var sur för. Skulle ju redovisa, om marsvin, i 3 minuter. Ungefär enda anledningen till att jag kom till skolan överhuvudtaget, vi hade hunnit med mig också. Vissa drog ut på tiden.. osv. Men vi hade hunnit med alla, bara det att läraren till sin förfäran fått sitta över 3 minuter av sin arbetsdag. Men nah.. tydligen inte. "Du ska ju kunna redovisa närsom, spelar väl ingen roll?" tänker man nog. Men JO, gör det visst det. Hade förberett massa dåliga skämt under tiden andra redovisade, så man fördrev lite tid (a) Men ja.. inget att göra åt.

Nu ska jag äta nåt, men inte duscha.. än. Måste få gjort nåt först, men vill inte skriva det, skriva i futurum = det händer aldrig. Så HAAAA, va nyfikna lite till ;;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0