I brist på annat, STORA KILLISTAN! (Ja, namnet..)

Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[ ] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg



Jag faller för ögon som är..

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[/] Som blinkar flörtigt





Jag gillar killar som är..

[x] Långa.
[
x] Lika långa som mig
[  ] Korta
[x] Kortare än mig (finns ju gränser, men om personligheten är awesome så, hehe).
[x] Utåtriktade
[] Blyga
[/]nVältränade (inget krav, men vissa saker är ju ett plus) (a)
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[/] Fotbollsspelare
[/] Ishockeyspelare
[/] Orienterare
(har killen en hobby så har han? HAHA).

[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] STÄNDIGT är på gymmet
[ ] Nazister



Det är snyggt när killar..

[  ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering (Jag älskar dig Caroline ♥ skadar inte)
[ ] Piercing i ögonbrynet
[  ] Använder speedos
[  ] Snaggar sig
[  ] Har längre hår än mig
[/] Inte rakar sitt ansikte - stubb är ju så nice!
[  ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[  ] Använder kajal
[  ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[  ] Är modenörd
[/] Har häng



Detta säger allt om en kille..

[/] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar



Det är gulligt när killar..
[/] Ringer ofta 
[ ] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka (inte extremt, men visar ändå att det finns nåt man är rädd att förlora)
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[/] Ger mig små presenter (marabou ♥)
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk (gör säkert alla ändå, men gulligt?)
[ ] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[] Är mycket pluggis
[] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig



Detta står jag INTE ut med..

[/] Kaxiga killar
[/] Blyga killar

50/50 är bra, hehe

[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[/] Killar som spelar Wow
[x] Homofober
[ ] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x]Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[xxxxx] Killar som röker och snusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0