Holy smokes


Idag är det den (kollar) 2/1/2011, en speciell dag. TITTA PÅ MINA BEEEN! Så färgglatt jag klätt mig idag, man får med sig massa skit på rean som man inte märker, som man förundras över när man kommer hem och packar upp påsarna. Annars har jag bara haft vita, svarta, gråa, möööjligen nåt par blåa också. Nu är de mixade, antar att 2011 ska stå för en ny stil hos mig? ;) Hähä.

Nog pratat om leggings och ben (tyvärr) för det krävs ju annat till en outfit än bara leggings, och får matcha det med någorlunda fint hår och lite smink. För..


(Hej Mel! Vet att du kommer vilja slakta mig för den här bilden, men sch, den är fin, du är snygg och en riktig iphonebrud, så don't worry. Smygfotade när vi köade på Mediamarkt för en volummemaster). Melina är den person jag ska va lite social med idag, vi ska leta efter träningsredskap (vi kör beach 2011 hardcore nu, 2010 blev inte så lyckat) och, vad jag anar, ska det hela avslutas med en salladsmåltid på Mc, man får ge och ta när det kommer till träning. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0