Hej-jag-blev-pigg-utav-duschen-inlägg

Ah, vet ni? Jag börjar 10.20 idag, 10.20! Och som ni kommer märka, så är jag uppe tidigt trots det. Jag har precis duschat, en morgondusch. Det var längesen kändes det som, kommer bli underbart att gå till skolan med fönat hår, inte hår som legat en natt och blivit lite fettigt mm. Här är vi positiva.

Igår.. var jag med på en demonstration. Det var, eh.. hehe. Intressant. Men inget för mig. Alls, aldrig. Det är inte så jag ska bedriva politik, debattartiklar here I come?

Min senaste snooze kändes jättelång, vet inte varför. Men jag hann drömma, hann alltså somna om och drömma på 9 minuter, epic, alltså. Nu är det dags för frukost, sen ska jag sätta mig och läsa i engelskaboken (ni trodde väl inte jag gick upp 2 timmar för tidigt enbart för att ta en 10minuters dusch?) Hähä.

Random inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0