Fitnessguruns ankomst


Orkade inte riktigt sätta in hopprepet i förpackningen igen innan jag fotade, hähähä. Lat, men det ska det ju ändras på. Hopprep är införskattat, imorgon är det måndag, och då tar jag tag i mitt liv. Det är  svart, enkelt, med sköna handtag och nytt = luktar gott. Undrar bara lite, vart ska man lägga ribban första gången? Pusha sig till 100 hopp, och sen öka? Eller köra lazystyle med typ 30 och öka successivt?

Det här kräver iallafall en ny kategori, hälsa & skönhet kanske den ska kallas? Enkelt, och gets the message out. Är så pepp nu, vill bara sätta igång och träna. Provade lite innan, aj. Utan leggings på och strumpor/skor = smärtsamt. Så jag kör med dubbla leggings och träningsskor imorgon, för kroppens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0