Epic fail, världen


Om vi nu ändå ska fortsätta på morgontemat, så kollar jag oftast på The Voice. Eller ja, har det i bakgrunden. Skönt att slötitta på. Imorse:

Jag: What? Var är Paul?
Syrran: Vet inte, sjuk säkert.

Sen får man reda på att han har slutat på TheVoice och börjat på en annan kanal, wtf!? Me so sad. Kolla på videon, och den sista stunden i klippet, underbart ju. Epic skrattanfall. Jaja.. får väl gråta i min ensamhet. De hade mer än gärna kunnat byta ut Josefine istället. Men nah.. alltid de bästa som åker. Fick panik sen innan jag skulle dra till skolan, mina nycklar var borta. Igen. Alltid virrig som fan, ska alltid bli av med saker. (A) Men jag visste ju att de var hemma.. nånstans. Mycket väl var dem de också, hade bara behövt titta på golvet, ibland går saker snabbt när man hänger upp jackan. Den känslan av panik man får när man är av med något viktigt.. inte nice. Men nu slapp jag leta i hela lägenheten iallafall. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0