En bild säger mer än tusen ord


Brunchen idag, förstår inte hur jag kan ha börjat bli hungrig efter en timme på morgonen nu igen, en timme efter att ha ätit havregrynsgröt? Blir man immun eller nåt? Skulle aldrig vant kroppen vid frukost, den borde fått svälta. Precis som i grundskolan, där svalt jag varje dag fram tills lunch, magen brydde sig inte. Nu, i gymnasiet, ingen mat = magen kurrar så in i helvete. Förstår inte?

Iallafall, HEJ. Jag hade massa tankar på vägen hem om vad jag skulle skriva om. Men det får bli senare när jag laddat in en del bilder som togs idag.

Dagens onödiga grej är förövrigt: "Hur var det i skolan idag?" samma fråga, som man får av föräldrarna, varje dag. Tvivlar inte på att jag kommer ställa samma i framtiden, men c'mon? Det är roligt hur svaret blir allt kortare för varje år som går.. från att sitta i köket och snacka med mamma en timme om dan om saker som hänt till en stor suck och "Bra" (betyder i de flesta fall det motsatta) eller "Helt okej" (vilket oftast är YOHO, awezume dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0