Dag 1 - Bild på mig och 10 fakta


Yesh, awesome gammal bild. Melina var snäll nog att lägga ut en kontaktannons till mig, raggarna kunde kontakta mig på [email protected], undrar ifall vi nånsin fick ett svar..?

1. Jag är asrädd för spindlar
2. Jag älskar choklad
3. Jag duschar faktiskt inte vareviga dag slavaktigt (USCH!)
4. Just nu längtar jag tills la familia kommer hem med chips & dipp
5. Danskar gör generellt awezume musik, hemskt men sant
6. Hade sjukt ont i magen innan ikväll, men det var inte the time of the month = tror automatiskt att jag fått blindtarmsinflammation
7. Jag vill ha sommar, NU NU NU! Varje dag går solen ner 2 minuter senare, kollar hela tiden statistiken. Minute by minute, bokstavligen. ♥
8. Nu tog fantasin slut
9. Hej
10. Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0