Caroline Lindgren - Har nu ett förhållande


Fick jag er där? Lite åtminstonde va? ;) Nice. Men, sorgligt men sant är det så det ligger till. Men det har jag faktiskt inget emot. Sålänge jag hittar mina hörlurar på morgonen, musiken pumpar ifrån mina awzume hörlurar jag nyss köpt till datorn och jag får vakna upp till tonerna av Cooler than me, så fixar sig allt.

Vill ni ha lite musiktips när vi ändå är igång?
Oldies
Topp 150
5800 XpressMusic
Topp 300 (Som innehåller närmare 600 låtar, men har inte orkat ändra direkt, hähä).
(Gott & Blandat, minst sagt).

Topp 3 just nu:
Shakira – Rabiosa (Featuring Pitbull)
Eddy Wata – I Like The Way - Original Radio Edit
Eddy Wata – My Dream - Radio Edit
(Har jag fått en grej för spansk musik?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0