Baby Hurricane

Vincent – Baby Hurricane

Sweet morgonmusik (klockan är ett, det är fortfarande morgon). Jag tänkte vara effektiv idag, och det har börjat bra. Jag vaknade vid 11 av att någon ringde, men orkade inte gå upp och ta mobilen, kunde inte somna om som vanligt, så det var lika bra att gå upp och käka frukost. Sen satte jag på mig någorlunda bra träningskläder, satte upp håret i en stram knut och letade efter träningsskorna som jag inte använt på flera månader, snörade på mig dom och satte igång och hoppade. 100 hopp, blev det. Med lite avhopp då och då, 15 i rad klarade jag som mest, hehe. Motoriken behöver tränas upp alltså. Men det var en riktigt härlig känsla att ha rört på sig, bli svettig och känna musklerna arbeta. Nu har jag precis duschat, ska föna håret och sen sätta mig och plugga. Biologins härliga värld, här kommer jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0