Words of wisdom


So true, synd bara att det är lättare sagt än gjort.

HEJ! För det första, känns som det var jättelängesen vi pratade, men det var det ju inte, right? Nej, så det är bara jag som är fel ute, som jag är väldigt ofta nuförtiden, men strunt i det.

Fredag idag, skönt. Imorse när jag hörde regnet och blåsten utanför, gah. Ville verkligen inte resa mig. Varje cell i kroppen kämpade emot. "Why man whyyy?" gick konstant runt i huvudet på mig. Pallra mig upp, göra mig iordning, för en lektion. Men, vi skulle få tillbaks ett prov, och jag hade hela dagen planerad på förmiddagen så det var bara att motvilligt resa sig, se sig själv i spegeln och tänka "Oh jesus christ in heaven" (Jag brukar använda ord som jesus, jesus christ etc när tillfälle ges, den sanna kristna inom mig?).

Matteprovet då.. fick G+, lite besviken, 3p ifrån VG som jag hade hoppats på, pga rent slarv. Som alltid. Men, det ska nog inte vara några problem för mig ändå att kirra VG i slutbetyg i matte A, nationella nästa fredag.. yes! Så himla pepp vi är på det alltså! Nej men det går som det går, måste ju göras nångång, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0