Sträckläsning i cyberrymden


Jag är hemma, trött och sliten. Trots att jag hade sovmorgon. Jag blev intervjuad idag! Tv kameror och allting, eller inte bara jag, några andra i klassen också, tyvärr. Men de ville ju bara ha mig obviously, men de andra fattade inte vinken.. HAHA skojade bara, jag kom in där och trängde mig på snarare. "Hej! Vi vill intervjua er om ert gymnasieval och om kärlek & sex" "Wow, helt skilda ämnen, men okej"

De ställde frågor som "Hur många har du varit kär i?" "3 stycken" "Vilka då?" "Eh.. det känns lite privat" HAHA. "Tycker du att gamla ska ha sex?" Osv, riktigt freaky frågor och intervjuaren riktigt tryckte upp mikrofonen med sånt fluff i munnen på en. Jag fick svara först på de flesta frågorna, och sen sa de flesta "Jo, men det hon sa". Det var en lite speciell upplevelse.

Iallafall så var det inte det jag skulle komma till angående bilden, utan till Sizeheronike, en blogg jag sträckläst sen jag kom hem. Awezume inlägg som, detta, detta, detta och tillslut, detta. Läs läs läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0