Snöig katt


Jag tänkte ha en fin bild på nåt som har med snö att göra, men jag hittade inte det. Bara bilder på tjejer i lite som springer runt i snön och ser ut att njuta utav varje sekund, bara för att ta en snygg bild. Nu hittade jag istället en übersöt bild på en katt, som är inomhus, och som ligger bekvämt där den är, och är bland det sötaste jag sett på länge. En bild på snö ville jag ha, för det snöar utomhus, igen, och mycket. Det suger, riktigt mycket. Måste lägga in en nedräkning till våren, NU!

Jag har inte mycket att uppdatera om, jag ligger i soffan. Eller halvligger, det är ändå ett framsteg med tanke på att jag sov till 13 idag. 13, inser ni!? Gå från klockan åtta till klockan ett inom loppet av en dag, det är inte dåligt det. Men jag vaknade vid tio, men låg bestämt kvar för att jag skulle sova mer. Låg och blundade, vred och vände på mig etc i en halvtimme. Men det funkade, jag kan också vara en tonåring som sover bort dagarna. Nästan.. jag drömde dock konstiga drömmar, som alltid. Vi undviker att prata om dem, för att ni ska ha nån form av respekt kvar för mig som människa.

Nu ska jag göra något vettigt den här dagen, ta tag i disken och vara en snäll dotter. Ska bara lyckas resa mig.. snart.. efter Vänner på tv.. snart. Alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0