Smarties


Yum.. chokladtuggummin. Har dock provat, chocolate & caramel från typ Stimorol, och såg att de sålde ut dem för ett tag sen på Coop. Big surprise, så äckliga så man fick kväljningar.

Men iallafall, Ä N T L I G E N fick jag upp en bild, försökt hela kvällen (tio minuter då, sluta titta på mig sådär). Blöh, trött människa som skriver. Skulle lätt kunna somna nu känns det som. Men börjar 13 imorgon, har jag bestämt. Skippar tyskan, behöver sova och ta det lugnt. Onsdag är ändå lill-lördag, jag festar genom att få en sisådär 2 timmars mer sömn. Yay, åtta hela timmars sammanhängande sömn för en gångs skull ♥

Vi skrev en krönika i skolan idag, under lektionstid, som prov, förhand. Förhand, min stil. Ja.. lycka till säger jag bara till läraren. Om jag orkar och vill och får tillbaks den lägger jag kanske upp den här, använder bla en historia om att alla vi är legobitar i samhället och ska tillsammans bygga ett torn. Bla bla bla.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0