OBH Nordica - Designing painful life?


Fick lite smått panik efter jag skrivit mitt senaste inlägg, kopplade in min volumemaster, tog fram tuperingskammen, hårsprayen och mitt dust-it. Körde på med volumemastern på första slingan, inget hände. Kände efter, den var kall. "Nej, nej nej låt inte min volumemaster, som jag köpt otroligt billigt på mediamarkt, köat för och allt, ha slutat fungera. Please god, have mercy!" Men märkte sen att jag, lat som jag är, inte kopplat in ordentligt i förlängningssladden bara.

Men det är en sak jag tänkt på när det gäller den här apparaten. Det finns ingen on/off knapp, det enda du kan göra är att dra ut kontakten. Detta, som jag ofta glömmer, har lett till att jag bränner mig på fingrarna. Ofta, och det gör ju ont, surprise surprise liksom. Hähä, så bad gjort av er, OBH Nordica! Ni gör en awesome apparat, men glömmer on/off knapp.. pfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0