Kampen för överlevnad

Hahaha, ah, jag känner mig själv för bra, som sagt. Tog en titt utanför fönstret, såg att det snöar. No way att jag går till bibblan då. Stannar hemma och pluggar istället, fått lite matte gjort iallafall. Nu tyckte jag att jag var värd en paus, efter typ fem tal, och detta (bilden) blir min lunch idag. Ni vet själva, det är lov, man är lat, päronen jobbar etc. Då blir det mikromat, bara det att billys pannkakor med choklad, inte är gott ;( Vilken besvikelse, de borde inte ha rättigheterna till att skriva choklad på förpackningen, det smakar inte choklad, det smakar sörja. </3 Men, inte lönt att klaga, nu ska jag äta och inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0