Jag kommer


Nu får vi hoppas att ingen av er tänkte snuskigt iomed rubriken, för det var inte alls så, right? För så var det inte menat heller, menade ju såklart Veronica Maggio – Jag kommer. Duh, hur kan ni tro annat. Men den låten kommer va mitt soundtrack på morgonen, när jag gör mig iordning. Eller, äh what the heck, vem försöker jag lura. Jag har varit uppe i en timme, och har inte gjort några framsteg förutom att jag äter frukost (tar en tugga var femte minut då..).

Jag känner mig själv för bra, och vet att jag inte ska skriva saker, i futurum på bloggen. För det första ska man ju inte spoila dagens planer direkt, om man vill behålla besökarna. (Men sånt bryr vi oss inte om, vi är ju inte ytliga?) och för det andra, futurumplaner, funkar inte. Det blir inte gjort för det mesta. Men det struntar vi i nu, jag tänkte ge mig upp till biblioteket, för att plugga. Står inte ut med att plugga hemma, våra element har gått bananaz och det är stekhett. Öppnar man fönstret dock, blir det askallt. Tror också det är en del i varför jag vaknar så tidigt, hot är inte alltid bra nej.

(Varför har jag hela inlägget sagt "vi"? Jag menar du och jag då, du som läser. Inte så att jag är schizofren, tror jag.) Vi hörs väl sen runt 10.30 igen, så får vi se vart jag hamnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0