Jag kommer aldrig.. (lika bra att inse)

...veta skillnaden mellan lasagne och lasagnette. Vi åt det idag, och jag frågar det varje gång. Ändå förstår jag det inte. Större och mindre pastaplattor har jag för mig, men vad är meningen med det? Lättare att skära i? Äh

...förstå varför jag får ont i benen på kvällarna emellanåt. Som växtvärk, men som snart 17 åring existerar det inte. Men nah, vem bryr sig, finns de med värre problem än mig.

...kunna bli 100% bekväm framför en kamera. Getting there, men det är långt kvar.

...kunna hålla reda på papper, pennor, saker överhuvudtaget. Jag är virrig av mig som person i såna situationer, samtidigt som jag på något sätt ser mig själv som otroligt strukturerad. Ändå tar det mig kanske runt 40 minuter varje morgon att klä på mig, enbart för att jag springer runt (eller ja, gräver i klädhögarna på golvet, ni vet hur det är) för att hitta det jag ska. Människan är en expert på att förtränga och förvrida.

...förstå människor i min ålder som inte tänker outside the box. Jag tänker alldeles för långt ut och för djupt, men nån måste ju balansera andras människors ointresse för annat än smink, kläder och hur stor finnen på pannan är för tillfället.

...veta vad jag gör uppe fortfarande, till ingen nytta. Nåt avsnitt till av SATC, sen blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0