Images of my life


Nu kör vi bara massa random bilder jag överfört från telefonen till datorn (huva, hata Sony Ericsson PC Suite). Första bilden alltså, haha. Ser så glad ut </3. Men jag står och väntar på att Melina ska bli klar inne på toaletten på Mc. Jag håller hennes jacka i andra handen, så ni inte missförstår och tror att min vänstra (högra?) sida är dubbelt så stor. Alltid när vi är på Mc, och går på toaletten, så förstår vi oss inte på deras städschema. Enligt det som står innanför dörren på deras toaletter städas dem en gång i timmen. En gång i timmen liksom, om detta stämmer, varför har Mc inte fått nobelpris för typ.. bäst städade toaletter?


Jag spillde ut en hel burk badkonfetti på mitt golv. Ja, tänk er den tid det tog att dammsuga upp det sen. Huva. Men lika bra det, provade det en gång. Det tog en jäkla tid på sig att smälta, och när man väl trodde att det hade gjort det, och man reste sig ur badet, märkte man att de hade klistrats på kroppen. Trevligt värre! Ett tecken from the above alltså.


Ni hade blivit förvånade över hur kul det här var klockan fem på morgonen när jag var ute med pappa och hjälpte till. Kändes lagom normalt att asgarva, när pappa inte förstod vad som var så roligt, och sen vända sig om och märka att en övervakningskamera stirrar blint på dig. :) Men det här är defenitivt min drömvikt, beach år 2293 kör vi på!


Jag blev ginger, ones again. Kicks måste tjäna multi på mig nuförtiden. Men det är så jobbigt när man ska betala. "Har du klubbkort?" "Ja, fast inte med mig" *Hoppas att de struntar i det* "Nej men det gör inget! Ange ditt personnummer bara". Eller "Nej, jag har inget klubbkort" "Vill du skaffa?" "Nej, inte just nu" "Men om du gör det så får du 20% rabatt på ditt första köp". Osv, yada yada yada alltså. LÅT MIG KÖPA DET JAG VILL KÖPA BARA for gods sakes.


När vi ändå pratar rött kan vi ju prata kärlek också, alla hjärtans dag kom även till skolan. Mitt fina skåp närmast den poserande Hedda. Hedda & Olsson hjälpte till att fixa det (jag hade aldrig haft tålamodet till det). Det roliga är bara att samma personer som fixat det sen förstörde mitt skåp också, blöh. ;(


En bild säger mer än 1000 ord, såhär blir det när skolan inte bjuder på lunch på fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0