Hausaufgaben


Jag har tyskprov på onsdag, börjar plugga idag. Yes jag vet, otroligt engagerat utav mig. MEN vi har runt 100 glosor att repetera, och jag har gjort 25 av dom nu. Yesh duktigt jag vet. Så nu tog jag en paus för att blogga, skyller på er om jag får IG på onsdag. Säger vi, alla gånger (eller ja.. har ju faktiskt aldrig fått IG på ett tyskprov, helt otroligt) så jag kan inte skylla på nån, får jag G blir jag nöjd. Här satsar vi inte högt.

Just det, jag som sett fram så mycket emot yogan idag, det blev inget. Buh, nån tog platserna i sista stund. BUH. Man ska alltid komma i sista hand som ungdom, överallt. Nu tog pausen slut, wish me sehr glück. (Ni ser hur otroligt ordförråd jag har, ha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0