Friday, I'm in love


Hej, det var längesen känns det som. Det var det också, märkte jag nyss. Men bättre det än att ni ständigt får höra om hur jag pluggar, tränar, duschar etc. Det är så mitt liv sett ut senaste veckan iallafall.

MEN nu är det fredag. Inte vilken fredag som helst, utan fredagen, som i slutet av veckan, som i slutet av veckan och början på skollovet. Sportlov, yes indeed. Nio dagars ledighet, så himla skönt. ♥ Ska spenderas med vänner, sängen, mat och lite plugg, man slipper inte undan helt.


Jag har också, i all hast, anmält mig tillsammans med en klasskompis (se bilden) anmält mig till Ashtanga Yoga. Veckan efter sportlovet, varje måndag, ska jag utöva yoga i två timmar. I tio veckor framöver, huva. Buffeln ska bli vig och smidig. Men nånting måste man prova, och dra nytta av att skolan bjuder på en valfri gratis kurs :) Ni får höra allt om hur det blir, och inte blir, hähä.

Nu ska vi sluta prata nya saker, för faktum är att jag tog ett bad nyss, känt mig riktigt ofräsch idag på morgonen, skulle ändå bara till skolan och göra nationellt prov i Matte A, sista delen. Så kändes inte riktigt nödvändigt att fixa sig nåt mer. :) Nu däremot, åker volumemastern fram, och hårfönen etc. Jag ska träffa Aisha om en och en halv timme ungefär, och jag måste ju vara snygg inför min fru. Vi hörs och ses ladies and.. gentlemen? (Ni som läst ända hit, me ♥ you).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0