Eh Macarena!



Först och främst, wow. Sitter vid en stationär för första gången på väldigt länge. Med en superstor skärm dessutom, allt är stort. Blir nästan blind, men eftersom jag satt här och kollade igenom gamla sommarbilder från den externa hårddisken, kan jag ju lika gärna visa en. Från Yngsjö (eller Tygelsjö, som jag kallade det ett bra tag). Vi var väldigt kamerakåta under den resan, och det här är en av ca 100 andra bilder tagna några minuter under och efter bilden togs. Den skulle bli en sån stop-n-watch film (glömde namnet) får kanske ta tag i att göra det så det blir som en animering med vår dans? HAHA, det hade varit kul att se. Men faktum är att jag ska träffa min danspartner på bilden ikväll, äntligen får man träffa den här upptagna petrioten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0