Det går utför med världen



Vi älskar kassa webcambilder, yes. HA. Nej men orkar inte engagera mig mer för att fota.. det jag fotat. Finn fem fel?

1. Hello Kitty tallrik, whut?
2. Varför äter jag smält choklad?
3. Varför äter jag smält choklad, nio på morgonen?

Nu finner jag inte fler fel, men det är ju lov. Lov handlar om att göra saker man inte gör annars (yeah right, det handlar om att försöka återfå det lilla liv du hade innan du började natur, inget annat). Men upptäckte att vi har ett överflöd av choklad hemma, aka jag är i paradiset. Men av Marabou Polka, tyvärr. Det som jag får utslag av ifall jag äter för mycket av (Jag har polkagrisallergi, yes, ska man göra nåt ska man ta det som är mest random!). Men faktum är att Marabou Polka är mycket godare smält, dagens tips alltså.

Så medans andra bloggerskor visar bilder på sina pannkaksbuffér till frukost, får ni se the hardcore truth här hos mig. Det gillas va? Förresten, inte nice att vakna åtta första dagen på lovet. Jag har aldrig kunnat sova länge, 13.30 en gång, är rekordet. Alltså blir man uttråkad ganska snabbt, så jag ska göra min plikt som syster och rada min systers rum nu. HA, payback's a bitch. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0