I'm in Malmö bitch


Hemma igen, hur mycket har ni saknat mig? Mycket hoppas jag, iallafall snäppet mer än min familj. Som inom loppet av en sekund när man kom hem och frågade hur otroligt saknad jag var, fick syn på den enorma tobleronen som vanns på liseberg, och plötsligt var man inte lika intressant. Men helgen var riktigt bra, så bra att jag inte ens tänkte på att ta bilder och kom på det på tåget hem. Men bilder hade ändå inte kunnat förklara så kul det var, det får sparas häruppe *pekar på huvudet* på min egna hårddisk. Vissa saker ska ju sparas för sig själv, right? HA! ;D

Några saker jag märkt under tiden i Göteborg som ni kan få reda på dock:
- Tro aldrig att du sett rekordet i korta shorts. Jag trodde jag hade sett de kortaste shortsen ever (dock inte på mig) och strax efter kom ännu en tjej som slog den tidigare.
- Jag behöver seriöst inhandla åksjuketabletter nästa gång innan jag åker saker. Du blir inte mindre illamående ju äldre du blir, tydligen. *Lärdigdettillnästagång* Jag hade skräpmat i handen och ville inte äta, alltså s k r ä p m a t. Och mådde illa, så förstår ni.
- JAG KAN DYGNA! Nästan (a) Hähä. 22 timmar eller så i sträck var jag uppe, nästan alltså :D Och 20 utav dem spenderades med samma person. Som gör att vi kommer till nästa punkt..
- Jag var ute på promenad 4 på morgonen. Och var inte ens trött, samtidigt som alla fulla påskfirare var ute och käkade fyllekäk, var jag ute och gick med bästa och finaste Ibbe. Honom har ni inte hört om innan va? Det blir det mer av längre fram, kan jag lova. Fast ska inte berätta för mycket, för han är min och bara min. Ni får inte få ideér :)
- HOTELL! Aldrig mer vandrarhem när man reser, kosta vad det kosta vill. Vi sov inte särskilt mycket, men det var inte meningen heller. Men när man bara har ett tvrum och en soffa, och vill vara ifred. Så går inte det så länge som du hade önskat.

Summa sumarum: Min första "riktiga" roadtrip med bra vänner och awesome upplevelser. Men det finns defenitivt rum för förbättringar och man kan lära sig att förbättra omständigheterna till nästa gång. HA =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0