Sch


© Caroline Sophie Lindgren, får inte under några som helst omständigheter sparas, kopieras, spridas vidare eller ens tittas på. Sluta titta. SLUTA TITTA SA JAG! Nah.. nu överdriver jag. Men bilden är ju fin, det måste ni erkänna. Bilden (eller det svarta på bilden) ska egentligen föreställa en kulle som jag sitter på. Eller har suttit på varje kväll nu sen påsklovet började. Samma sak varje kväll, gå ut och gå i en timme, sätta sig där för att sen gå till min bakgård och gunga. Tro mig, jag klandrar inte mina grannar för att tro att jag är nåt psykos-wacko snart. Men det skiter jag i, för det är så skönt. Skönt med fint väder, svala kvällar, musik som är fylld med massa bra musik (som ska bättras på ytterligare, hurrey!) och bara att gå rent allmänt är ju nåt skönt det med.

Men det blev dock inte så ikväll för jag utav misstag somnade på soffan och vaknade upp ett x antal timmar senare, och när man bor i ghettot aka Malmö vågar man inte gå ut för sent. Ha..ha :) Alltså, ska jag nu kolla igenom wikipedias lista över disneyfilmer, ladda ner en och se innan det så småningom är dags att sova.


Jag var ute en runda med Klara idag också förresten. Fast då gick vi snäppet närmre varann än vad vi är på bilden. (Hello, Klara + fotboll = 0 Carro). :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0