Puss


Blir man beodrad att blogga får det bli så. Så vi kan börja med ett enkelt.. HEJ. Hur mår ni? Jag mår bra. Faktiskt, ett bad löser allt. Trots att ljuset jag hade tänt slocknade utav någon anledning och jag fick se mig för rätt rejält i mörkret för att undvika diverse olyckor (som annars brukar ske till en viss grad i starkt ljus också.. hmm). Iallafall så tog jag en konstig väg hem, genom en kyrkogård (jag vet, väldigt mysigt). Men jag hittade ju dock den här pussrutan, men ingen att pussa. Inte ens en fullis, men jag förevigade den på annat sätt som ni ser och gick hem och dränkte mina sorger i marabou.. eller jag dränker ju allt i marabou ändå. :) Nu kom jag på ett inlägg till.. fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0