Like a virgin - gym for the very first time


Puh. Andas ut. Så, nu har jag nog samlat tillräckligt mycket energi för att blogga. Nu är det officiellt fredag kväll, helvetesveckorna är över. För den här gången. Så himla freakin skönt! Veckan avslutades på ett bra sätt, provade på gym med några ifrån skolan och fick en första titt på gymvärlden. Nice måste jag säga. Jag gillade det, och blev mer peppad att (börja..) och fortsätta. Det brändes ordentligt i benen och man kände sig lagom trött efteråt (man gick vingligt i trappan och på vägen hem, försök ni gå graciöst med en halv storm på gång samtidigt som era ben inte stödjer er som de borde). Men man blev skönt trött, däckade direkt när jag kommit innanför dörren. Nu känns det som att jag borde ta en dusch trots allt, men först äta upp maten och dricka upp colan - vätska är ju viktigt före, under och efter träning. Ha..ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0