En bild säger mer än tusen ord - en bild med tusen ord då?


Bra bild, beskriver mig just nu. Dock är det en "lättsam" fysisk smärta. Träningsvärk, surprise surprise! Det finns inte en muskelgrupp i min kropp som inte gör ont just nu. Särskilt undre överarmarna (?) det känns som att jag borde kunna exakt muskelnamn där, men vi undviker att ta ett läxförhör på det. Men jag vill bara säga det. Uttrycket holy dog shit satan i gatan i helvetes jävla skit uttrycket passar in här för hur ont jag har. Men jag ska genomlida det! Inget mesande här med alvedon och liknande, detta är bra och positiv smärta. Men jag har ändå lyckats vara ute i solen idag, och vaknade nyss ifrån en tupplur. Kanske därav den mer extrema smärtan, brist på blod till musklerna. Ni får säkerligen veta smärtstatus imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0