Sammanfattning - 2010


Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Säkerligen, börjat gymnasiet, köpt en kjol (haha), rest utomlands, gått med i Ung Vänster och en massa annat man inte kommer på, såklart. Nu känner man sig som en nolifer och får ångest för det, hehe.

Har du några nyårslöften?
Satsa, på de delar jag vill satsa på under det här året. (Kommer ett inlägg om det senare inatt). Samtidigt som jag ska ta det lugnt och inte stressa mig för mycket, njuta av det sista året vi kommer leva. (Säger vi..).

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Danmark. 

Vad var din största framgång 2010?
Jag började gymnasiet, blev nöjd med mig själv och min kropp, fick kontakt med nya människor, tappade kontakten med människor (behöver inte betyda nånting negativt) och förstärkte kontakten till mina närmsta trots det nya avståndet iomed gymnasiet!

Största misstaget? 
Överanalyserade situationer av olika slag, både inom kärlek & vänskap, som skapade en hel del problem, men det löste sig på bästa sätt tillslut iallafall.


Den bästa nya personen du träffade?
Det återstå att se, mystisk is the thing to be ;)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, av olika anledningar. Jag hade en låg period förra året, förra vintern låg jag mest och sov hela tiden och hade inte orken till nånting. Så är det inte nu, tack gode gud för det!

Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm.. alltid lika svårt. Men umgåtts mer med vännerna, tränat mer kanske. Kommer inte på nåt större just nu :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skönhetsprodukter, choklad. (Schh.. hähä).

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Måste bli gymnasiet, igen hehe. Känner verkligen att jag hittat rätt och att min klass är underbar. Sen att mina vänner utanför skolan inte måste höras av varje dag för att fortfarande älska varandra, att vi är ifrån varandra under en period betyder inte att vi älskar varann mindre för det, och de ställer alltid upp ifall jag behöver det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0