Min nyårsoutfit


Sa vi mysfaktor eller sa vi mysfaktor? Hell no. Här snackar vi 15 cm stilettklackar, tunna strumpbyxor så man fryser ihjäl, nada underkläder och tajt klänning som man knappt kan andas i, smink som förhindrar syretillgången till din hud, läppstift som sticker på läpparna och framför allt, hår så stelt av hårspray så inte ens en atombomb skulle rubba det.

I don't think so.

Under kvällen har jag kallats bigfoot, undrar varför? Jag menar, mina tofflor är inte alls för stora, för rosa (syns docki inte) och ser ut som nånting en stylist skulle bäva inför. En sak är dock säker, de är one of a kind! Nästan.. kanske.. lite.. inte. Men ändå, det här är mys. Vet tyvärr inte inköpsstället, ni får inte veta ändå, dah, ska ha patent på de här snygga tofflorna ♥

För att återknyta lite till verkligheten har nu fyrverkerierna nästan avtagit, 40 minuter in på det nya året. NU har sockerkicken bestämt sig för att kicka in tydligen, så jag blir nog uppe ett tag till. Hade ändå inte haft energin att ställa mig upp och gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna, what to do när man haft mat konstant i munnen hela dagen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0