Lista - 1

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick pengar, hähähä.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov ♥
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt ♥
Det sista du sa högt: "2 timmar kvar av 2010 nu" (Det här inlägget är tidsinställt)
Det senaste någon sa till dig: "Dags för efterrätt nu!"
Vad har du druckit idag: Vatten, cola, sockerdricka, krusbärsdricka
Vad var det senaste du åt: Chicken tikka (Indisk gryta, kyckling nånting nånting.)
Vad var det senaste du köpte: Chpklad, HA!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Klart, men kallt.
Godaste glassmaken: Chokladkross
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion vid första ögonkastet, kärlek vid första leendet.
Sover du tungt: Inte alls.
Drömmer du mardrömmar: Ibland, yes.
Trivs du med ditt jobb: Skolan? Oftast.
Favoritklädsel: Leggings, baslinne, nån tröja ovanpå och sjal. Casual is key ♥
Favoritlåt just nu: Topp 60
Vad ser du om du tittar till höger: Pappa, i soffan bredvid mig.
Vad gör dig glad just nu: Att det är 2011 snart.
Vad ska du göra härnäst: Fira nytt år
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, trött, mätt
Favoritgodis: C h o k l a d!
Kläder just nu: Tofflor, tshirt och shorts.
Sommarplaner: Bada, njuta, sova och jobba.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Spelade valthorn
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska, om jag måste välja
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj, skola
Är du kittlig: Nej, inte alls! (Eller, jo)
Snarkar du: Nej, gud nej. (Vet faktiskt inte helt ärligt, hähä).
Stjärntecken: Lejon, grr.
Äckligaste insekten: Spindlar!
Längtar du mest efter just nu: 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0